Kjøpte Nica bag…

Når jeg var i Sverige i dag kjøpte jeg meg som sagt en ny bag/veske, og helt ærlig så blir jeg mer og mer fornøyd desto mer jeg ser på den. De hadde kun plommefarget der…..

Tror at det var en til som hadde lyst på samme bagen/vesken…., syntes jeg hørte noe om det på veg hjem igjen, hehehe!!

 

Jeg søkte litt på nettet for å se om jeg kunne finne bagen/vesken der, men jeg fant ikke helt maken. Derimot fant jeg en annen sort som var veldig lik. Forskjellen er at min er breiere nederst, og så har den ikke bærereim men det er ikke så farlig for hankene er såpass lange at jeg får dem på skulderen.

Nica har utrolig mange flotte og spennende vesker… Jeg ble helt dårlig når jeg pløyde igjennom alle bildene, og fikk lyst på opptil flere av dem, hehehe.. Dilla på vesker jeg, å helt klart, hehehehe!!! 

6 kommentarer
    1. Dilla på vesker har ikke jeg, men sko derimot .. hehe. Mine vesker må ha lang reim, har aldri fått dreisen på det der meg å slenge de korte stroppene over skuldra. Mulig jeg har for store skuldre? Så når det gjelder veskefronten så er jeg nok litt akterutseilt gitt .. Men denne her var jo fin da. Såpass kan jeg jo se. ;o)

    2. midtlivskrise: Likte heller ikke de uten lang skulderrem før, men sÃ¥ plutselig syntes jeg det var greit :o)) Denne her hadde nok blitt altfor lang med det tror jeg. Sko er ikke helt min greie, dessverre… Jeg har sÃ¥ ankler som er ødelagte, og kan bare gÃ¥ med sko som støtter opp ellers sÃ¥ hovner jeg opp :o(( Det er sÃ¥ kjedelig!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg