Bare sløver hjemme i dag…..

Når jeg kom til megelv i dag, syntes jeg i grunnen at jeg var i ganske god form…. Nå som det har gått noen timer kjenner jeg at jeg er mer sliten i kroppen enn jeg trodde. Turen til Nordby i går tok nok på mer enn jeg trodde den hadde gjort…

Jeg tok med en kopp kaffe ut på balkongen å satt meg for å kikke litt på livet utenfor. Kirken våres er 50 år i år, og det skjer endel arrangement i den forbindelse. Jeg syntes det var mer folk som fløy oppover til gudstjeneste i dag enn det pleier å gjøre. Sånt legger man merke til når man sitter å glaner, hehehe!!!

En enslig liten sak med vinger hadde forvillet seg igjennom en åpning og kommet seg inn på balkongen, og det gjorde formiddagen til kattene helt perfekt, knis. De jakta rundt på innsektet en god stund, og nektet å gi opp da det satte seg langt oppe på et av vinduene. Det skulle fanges til enhver pris, men det gikk jo ikke, hehehe! 1-0 til innsektet!!

På tide å stikke hode ned i fryseren for å se om jeg finner noe spennende som kan brukes til middag i dag.

Ha en fortsatt fin søndag :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg