Castle…. etterpå natta!!

Tenkte først at jeg skulle legge meg tidlig i kveld, men så oppdaget jeg at det var en dobbel episode med Castle… Det kunne jeg jo ikke gå glipp av vel, hehehe. Kunne jo selvsagt ha tatt det opp, men da vet jeg hva som skjer… Da kommer jeg til å glemme hele greia…..

Æsj, jeg skulle ha fixa neglene mine i kveld… det kom jeg på nå :o(( Jeg orker bare ikke å begynne med det nå så seint, så det får nok vente til i morgen kveld. 

På tide å pakke ned PC’n for i kveld, for nå sitter Ronja ved siden av meg på armlenet. Hun lager kozelyder å ser på meg med det blikket, og det betyr at hun vil ligge litt i fanget å bli kozt med en stund. Hvem kan nekte henne det :o))

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg