Ny komfyr…, ikke helt planlagt!!

Her om dagen da jeg kom hjem fra jobben og skulle lage meg middag, var det lite aktivitet på komfyren. Ingenting lyste og ingenting ble varmt, og ut i sikringsboksen med meg… der var selvsagt sikringen slått ut. Årsaken er den store plata, den virker sånn nesten på fyll styrke, men ikke på noen av de andre hakkene.

Gorenje komfyr 50cm - Varmluft EC9238ENO

Nå må dama ut for å kjøpe ny komfyr…. uff!!! Jeg hadde nå planer om å kjøpe ny før jul, men ikke akkurat denne måneden. Oktober var satt av til å kjøpe nye vinterdekk til bilen, men sånn blir det ikke. Nå blir det JA TAKK BEGGE DELER :o((

Det er almannamøte på jobb i dag, og jeg var ikke sen om å melde meg frivillig som telefonvakt. Er ikke så glad i å sitte i møte, og når det er mulig for å slippe griper jeg sjangsen. Det har ikke vært mer enn 3 telefoner så langt så det kan ikke kalles rush akkurat.

Været i Oslo er grått og trist… Skyene henger tungt og det virker ikke som om det har lyst til å klarne opp noe mer heller.  Nå ja, arbeidet venter, så det er bare å brette opp ermene og sette i gang.

Ha en fortsatt fin torsdag, uansett vær :o))

4 kommentarer
    1. Hei pÃ¥ deg:-) Skjønner godt at du valgte telefonvakt, huff det kan være drepen med allmannamøter…arghhh….
      Så irriterende at komfyren laga kvalme..æsj..men da blir du sååå fornøyd når det står en ny der..helt sikkert:-))
      Ha en fiiiin torsdag!
      Sidsel

    2. bjarteogsidsel: Til lørdagen blir det Ã¥ løpe rundt for Ã¥ se hvem som har det beste tilbudet pÃ¥ komfyrer…, usj! Jeg har jo ikke snøring pÃ¥ hva jeg skal velge, men det blir vel ei rÃ¥ til slutt, hehehe!!

      Det ble noen telefoner etter hvert i dag, så jeg fikk ikke tid til å kjede meg :o))

      Ha en fortsatt fin torsdagskveld :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg