En flott høstdag, etter en slitsom natt…..

Ute har en ny flott høstdag startet… Solen skinner, og det er + 6,9 C på gradestokken. Pusene flyr ut og inn av kjøkkenvinduet, og syntes at det er en fin dag :o))

 

Matmora sjøl syntes vel ikke at det er så veldig grei…. Jeg har flydd oppe i hele natt, og oppholdt meg mer på toalettet enn i senga. Fikk renset skikkelig opp samtidig som jeg fikk trimmet litt oxo… Stakkars pusene skjønte ingenting, da de så matmora fly ut av soverommet og inn på toalettet igjen og igjen!!

Det har heldigvis roet seg nå, men jeg er så slapp og vissen i kroppen at jeg er hjemme fra jobben. Noe føde har jeg foreløig ikke orket å ta inn, men om litt skal jeg gjøre et forsøk. Må få i meg noe sånn at jeg får tilbake energien i kroppen.

I ettermiddag skal jeg egentlig til fotpleie, og jeg håper virkelig at jeg har kommet meg såpass til at jeg orker det. Bena mine trenger nemlig masse stell og massaje kjenner jeg. Massasjen alene er jo verdt å gå dit for :o))

Ha en fortsatt fin mandag :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg