Bispelokket var stengt….

Jeg hadde helt glemt til morran i dag, at Bispelokken ikke lenger var åpent for ferdsel. Hjelp tenkte jeg da, nå kommer jeg vel til å kjøre hurramegrundt, hehehe!! Det gikk egentlig veldig greit, etter at jeg kom meg over i riktig fil. Skiltingen var det heller ingting å si på, men det det var selvsagt ganske lange køer… Nå må jeg bare huske på å kjøre den veien hjem igjen oxo, hehehe!!!

Oslo viser seg fra en litt grå og trist side i dag, med tunge skyer som ser ut som om de snart skal slippe opp og tømme masse regn i hode på oss. Ikke for det, jeg tok med paraply så kommer det noen dråper eller fler så er jeg forberedt. Gradestokken har krabbet opp på + 10C i dag, og det er en bra temperatur for denne årstiden.

Syntes alltid det er litt rart å komme tilbake på jobb, når man ikke var der dagen innen… Mailboxen min var sprekkeferdig i dag, så det er litt å henge fingrene i utover dagen i dag. Helt greit, for det motsatte hadde ikke vært noe å ønske seg.

Lunchen er snart her, og i dag er jeg nødt til å ta meg en tur ut for å finne noe pentøy til festen jeg skal på senere i måneden…

Ha en fortsatt fin tirsdag :o))

2 kommentarer
    1. Har også oppdaget at det har vært mye omkjøring i Oslo,har en datter og en sønn som bor på Grunerløkka og til min store fortvilelse måtte jeg kjøre en stor omvei sist jeg var der.Er ikke særlig god til og kjøre i Oslo så det ble en utfordring,men kom da frem og fant tilog med veien hjem igjen også.Ha en fin kveld:)

    2. synnovesyr: Ã… kjøre i Oslo kan være en utfordring for oss som bor her oxo. Man kan kjøre en gate en dag, og neste er den stengt… Jeg har havnet mange rare steder pÃ¥ kveldstid nÃ¥r det plutselig har kommet et innkjøring forbudt skilt :o)) Ha en riktig god kveld du oxo :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg