Ute: tåke Inne: lys og varme :o))

For et missmodig vær det er ute i kveld…. Tåka ligger bare noen få cm over bakkeplan, og jeg kan nesten ikke se over til andre siden av gaten en gang, usj!


(bildet hentet fra google)

Inne derimot er det vamt og godt med masse tente te-lys i lykter og lysestaker. Selv ligger damen rett ut på sofaen, med PC’n i fanget og to dorske puser nede ved bena :o)) Burde egentlig ha rusla ut på kjøkkenet for å vaske opp en panne og en kjele etter middagen, men sofaen er så vanvittig god akkurat nå!!!

I går kveld skulle satte jeg inn simkortet fra Tele2 i den gamle Galaxy tlf min… Når jeg kjøpte den fikk jeg beskjed om at den var låst til Telenor, og i går forsøkte jeg å hente operatørkoden ved å sende inn IMEI nr. Til ingen nytte, de kunne ikke finne telefonen hos seg. Fikk beskjed om å kontakte de jeg hadde kjøpt telefonen hos, og de gjorde jeg i dag… Da viste det seg at telefonen var åpen, og jeg følte meg som en dust i butikken. Nå i kveld fikk jeg lastet ned og innstallert WAP/MMS/Internett instillingene på telefonen.

Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å se på Wallander i kveld, men så sappet jeg forbi å landet der alikevel. Når jeg nå først hadde begynt å glane på det ble jeg selvsagt hekta, for jeg måtte jo se hvordan det gikk….

 

Mange er jo kjempebegeistret for Krister Henriksson som Kurt Wallander, men jeg klarer ikke helt å forsone meg med han i den rollen. For meg er det kun en Kurt Wallander, og det er jo Rolf Lassgård…. Folk mener at det er fordi at det var han som hadde rollen først, og det er vel kanskje litt det. Godt de gml Wallander filmene finnes på DVD :o))

Uff nei, nå må jeg se å komme meg opp av teppehaugen å gjøre meg klar for natta, og få vasket opp disse kjelene/panna!

2 kommentarer
    1. Klarte ikke å sitte oppe å se på Wallander i går kveld dessverre. Litt dumt fordi jeg synes denne krimmen er noe av det beste.
      Ønsker deg en god morgen og en fortreffelig dag.

    2. Tove: Det er synd at de skal sende det så sent på en ukedag, men sånn er det med det meste av det som er spennende å se på.

      Ha en fortsatt fin dag du oxo :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg