God morgen, og solen strååååååler i Oslo :o))

Bare en snarvisitt innom for å si god morgen, og at sola skinner fra en skyfri himmel her i Oslo :o))

I går var jeg hos Zizzi med vinterjakka mi, men sjefen var ikke der så jeg la igjen jakka sånn at hun kunne se på den da hun var tilbake. Hun ringte meg litt seinere på dagen, for å fortelle at jakka blir sendt til skredder i dag for å feste alt av løse knapper uten noen kostnad for meg. Det eneste dumme er at det tar ca en uke før jeg får den igjen :o(

Var å hentet nytt brannslukningsapparat og røykvarsler i går kveld. De apparatene vi har begynner nå å bli så gamle at det var på tide å bytte de ut. Må bare huske å sette den gml. ned i gangen i ettermiddag, for da kommer vaktmesteren å fjerner det.

Jeg våknet med hodepine i dag, noe som kommer fra en fryktelig stiv nakke og skulder… Trodde at det ville gi seg når jeg begynte å røre på meg, men det har ikke skjedd. Eneste løsningen da, er å putte i seg noen hvite piller!!! Dagen er ikke ødelagt av den grunn, nei langt i fra :o))

Ha en fortsatt fin onsdag, blogges :o))

3 kommentarer
    1. hestiaverden: Det har vært en fin, men hektisk dag på jobben. Nå har jeg tenkt til å pakke sammen, for å komme ut av døra innen det blir mørk. :o))

    2. Svar tilVera Lynn :Du mååå ta deg en tur i operaen, Vera. Det er så flott! Nøtteknekkeren er fin, den også. En opera i den salen ville heller ikke vært feil, tror jeg.
      Virkelig koselig at du liker det jeg skriver. Det kommer mere i morgen. Regner med at jeg drømmer om Ylvis i natt, sÃ¥ det kan jo hende jeg blir noe urolig i søvne….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg