Mørkt vær dag når jeg kommer hjem….

Nå har har høstmørket virkelig tatt grep mer jeg, for det er ikke mulig å komme seg hjem innen mørket er på plass. Skal jeg klare det må jeg gå kl 15, men det passer ikke helt….

Akkurat det at det blir mørkt så tidlig er et lite problem når man har noe å gjøre etter jobben. Som i morgen f.eks., da skal jeg ned på gravlund etter jobben. Innen jeg kommer dit begynner det å bli ganske så mørkt, og det finnes ikke et lys langs stiene. Har ikke syntes at det har gjort noe før, men vet ikke helt om jeg føler meg konfortabel med det nå. Tenker at jeg går litt tidligere i morgen, så unngår jeg det problemet… 

I morgen er det 11 år siden den snille gode pappa’n min døde :o( Derfor skal jeg ned på gravlund, for å tenne lys i lyktene. Savner han enormt… En utrolig snill mann full av masse humor, spillopper og med et lager av gode svar på det meste :o))

Da var “rullemusa” mi bestilt, eller RollerMouse PRO02 som det egentlig her. Den jeg har nå på jobb altså, er en eldre modell, som henger seg opp hele tiden. Den er grei å ha inntil jeg får min, men jeg håper virkelig ikke at det tar altfor lang tid. Den kosta selvsagt ikke lite, over 2.000,-… Det finnes billigere varianter oxo, men jeg må ha en som passer sammen med armstøtten min. Godt det ikke er jeg som betaler den av egen lomme!!

Pusene har byttet på å ligge i fanget mitt i kveld… Først Ronja som virkelig slappet ordentlig av, og lå der lenge… Vi sovna faktisk begge to, og jeg kom ikke til megselv før hun hoppet ned. Da jeg fant frem PC’n for å sjekke Fjæsbokji og bloggen kom Vinja løpende og hoppe opp. Hun endte opp med å strekke seg over hele tastaturet, og der forble hun leeeeenge. Nå ligger englebarna inne i senga i en haug å sover.

Det er på tide å gå tll anskaffelse av skøyter nå…. Det har vel og merke ikke vært noen kuldegrader ute, og heller ikke lagt noen is noen steder. Alikevel er det greit å ha dem i hus til det skjer, for KAJ og jeg har tenkt å holde det vi lovte til Terje i fjor. Vi skulle øve oss, og bli bedre på skøyter sånn at vi kunne ha en ordentlig danseoppvisning for Terje før jul i år. Skøytene de leide ut var slettes ikke gode å gå på, så vi bestemte oss for å kjøpe egne……

På tide å gi seg for i kveld kjenner jeg, øyelokkene vil liksom ikke være oppe stort mere!!

4 kommentarer
    1. Jeg kjørte fra Jevnaker til Oslo i kveld og tåka lå tykk flere steder så det var vanskelig og se veien samtidig som det er så mørkt. Faren din så ut som en snill mann,jeg har også mistet foreldrene mine og savner de ennå. Ha en god natt:)

    2. Tove: Jo da, jeg kom meg igjennom det som skulle… Det blir litt i dag oxo, sånn er det :o)) Jeg er jo så glad i disse to pelsdottene, og det er veldig koz når de kommer å skal ligge fanget :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg