God formiddag….

Det ser ut som om sola har gått å gjemt seg i dag, for Oslo viser seg fra en grå og trist side. Nå ja, vi fikk da to dager med sol, så vi skal vel egentlig ikke klage??

Var litt stolt av megselv til morran, for jeg forsov meg opprinnelig men klarte å ta meg inn ganske bra. Kom meg avgårde i en ganske normal tid, og tenkte at i dag klarer jeg å være på jobb til kl 8. Så måtte jeg gjøre noe dustete… I går oppdaget jeg at det gikk ann å kjøre både opp og ned på deler av trafikkmaskinen, og da bestemte jeg meg for å prøve det, hehehe!! Hvem klart å kjøre feil, jo det var meg det å havna på veg hjem igjen. Mista en del minutter på å snu å kjøre tilbake igjen, grrrrr!!!

Skal gå 30 min tidligere i dag, sånn at jeg kommer meg ned på gravlund før det blir mørkt. Er ikke noe serlig å fly der nede da, spesielt siden det ikke er noen lys langs stiene. Å, ned må jeg jo, siden det er 11 år siden pappa døde i dag :o((

Det store samtaleemne på jobben om dagen er jubileumsfesten i morgen. Hva skal man ha på seg, hvor skal vi være, hvordan kommer man seg dit osv. Jeg hadde egentlig tenkt til å være med, men så kom noe i veien…dessverre. Hadde vært så gøy å være med, for det blir sikkert en fantastisk fest sammen med kollegene og med mye god underholdning. Ikke noe å gjøre med det…..!!!

Så var det tilbake til arbeidet, for det er mer enn nok å ta av!!

Ha en fortsatt fiiiiiiin torsdag, blogges :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg