Lyktene er tent…..

Det var jammen godt at jeg kom meg avgårde kl 15:30 fra jobben, for det ble fort mørkt i dag ettersom det var så overskyet og grått ute. 

Det var ikke et menneske å se på hele gravlunden, og det var ikke fritt for at jeg følte meg litt alene der jeg gikk. Lyktene ble tent, og siden det var begynt å bli mørkt så lyste de så fint.

Lekte meg litt med mobilkamera på veg tilbake til bilen… Ville se hvor bra bilder det tok nært og i mørket, og resultatet ble da ikke så altfor “gæli”, syntes jeg selv i allefall :o))

Det er ikke ofte jeg lar meg provosere på jobben, men i dag skjedde det… Går ikke i detaljer, men en av kollegene oppdaget at det var gjort en feil og kunne ikke la saken ligge. Selv ikke etter at den som hadde gjort feilen sa hun skulle rette opp. Tilslutt greide jeg ikke å holde munn, og i en ganske skarp stemme sa fra at nå var det nok…. feilen var gjort, og den blir rettet så la saken ligge… Det er så unødvendig å holde på i det uendelige, alle gjør feil… ingen er feilfri!!!

Må ha med litt pusetasser oxo :o)) Her har Ronja satt seg ved siden av radion, for å høre på Loven & Co på RADIO NORGE på morran i dag. Hun satt lenge å kikket på radion, og hørte på stemmene som kom ut fra høytaleren. Ørene sto rett opp, og hun satt helt stille…. Godjenta til mammen sin :o))

Vinja ligger rett ut på golvet ved siden av godstolen min… Hun bare digger å legge på ryggen med bakbena rett ut, og forbena over brystet. Der ligger hun lenge å kikker rundt seg, og etter en liten stund glir øynene igjen å borte er hun. Da kan jeg omtrent rive ned huset uten at hun leer på et eneste værhår…. :o))

Om litt mindre enn 1,5 time er det ****FREDAG**** Det er definitivt den beste dagen i uka, etterfulgt av to fridager :>))

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg