Ute i gÃ¥r…inne i dag!!

I går var jeg ute på byen sammen noen venner, og hadde det kjempegøy… Humoren sto høyt i taket, og det ble nok litt vel mye flytende som ble inntatt. Akkurat det merker jeg godt i dag…….

Når pusene kom å vekket meg til morran/formiddagen i dag følte jeg det litt sånn som Donald Duck her over, hehehe!! Etter at frokost og et par kopper varm kaffe var inntatt så føltes kroppen litt mer normal igjen :o)) Det er vel bare å innse at kroppen bruker lengre tid på å restituere seg igjen, etter en rotbløyte på byen!!

Kattedoen var ikke så lekker til formiddagen i dag, og da hjalp det ikke at matmora følte seg i dårlig form. Det var bare å dra fram skurebørste og AJAX å sette i gang. Ikke den akkurat festligste jobben å ta tak i med en gang man sto opp, men det kunne ikke vente lenger….. Vinja satt nesten å trippet ved siden av mens jeg holdt på, og hun hadde bestemt seg for at det var HUN som skulle være først inn for å markere.

Jentene har nå inntatt klatrestativet for å slappe av en stund, men så fort jeg går ut på kjøkkenet er Vinja på plass for å tigge. Der sitter hun på kjøkkenbordet å mjauer så tynt og sårt og ser på meg med de øynene, se så synd det er på meg øyne, hehehe, men matmora går ikke på den…. snopet hva!!

Kjenner at kroppen trenger en eller kanskje to kopper med kaffe til…., den er fortsatt litt siiiiigen!!

3 kommentarer
    1. føler nesten pÃ¥ meg hvordan du har det idag da. Disse smÃ¥ søte pusene kan sikkert muntre opp mamma litt etter at hun har ordnet med toalettet dems. he….he….
      Ønsker deg en fortreffelig lørdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg