NÃ¥r er det egentlig nok…

Så dukket det opp et knippe bilder av kjendiser med mislykkede plastiske operasjoner igjen.Jeg forstår ikke at pene mennesker går til det skrittet å operere ansiktet sitt gang på gang. Ja de blir kvitt rynkene sine, men vakre blir da ikke.

Joan van Ark:
Joan Van Ark - 1 (© Getty Images)  

Mickey Rourke:
Joan Van Ark - 1 (© Getty Images)  

Lara Flynn Boyle:
Joan Van Ark - 1 (© Getty Images)  

Hva med å eldes med verdighet, det er da ikke så farlig om det kommer noen smilerynker. Jeg syntes det kan være sjarmerende, og de ser ikke ut som om noen dårlige Madam Tussaude dukker.

Jeg kan til en viss grad være enig i visse forbedringer for å åpne øyelokk som henger for lang ned, arr etter skader, reskape bryster etter sykdom og kanskje brystforstørring for de som er ganske flate. Mange er helt sikkert uenig i meg, og syntes det er helt greit å operere seg.

Når man ser på gjengen ovenfor her, kan man jo ikke se at operasjonene har gjort dem pene!!!

 

6 kommentarer
    1. Uff. Nei takke meg til ufattelig mange smilerynker og skrukkehud heller .. Ikke det at jeg er så fornøyd med meg selv, men jeg er så pinglete at jeg ikke tør gjør noe med alt dette her som dukker opp når en eldes. For som dette vil jeg iallefall ikke bli!

    2. Det er jo bare trist og se hvordan oprasjoner tar helt overhånd.Kan seriøst ikke forstå at noen frivillig vil se så kunstig og plasikkaktig ut.Klart at noen ganger er oprasjon helt på sin plass,men faren er vel når det blir helt ekstremt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg