Lørdagsfilmen….

Jeg har vært på beina i nesten hele dag, og nå som kvelden kom var det godt å kunne sette seg ned i godstolen for å se på en film. Syntes ikke jeg hadde noe spennende selv, så jeg havna på Canal +.

Jeg endte opp med å se på Law abaiding Citizen med Gerard Butler og Jamie Foxx… Ganske rå film om jeg skal si det, men skikkelig bra. Gerard Butler var brilliant i rollen som morder, noe han ble etter at han bestemte seg for å hevne seg på han som hadde myrdet familien hans og systemet som sviktet…. ikke uvanlig!!

Gerard Butler er en skikkelig sjarmerende skuespiller, men andre ord godteri for øyet :o)) Interjuene med han er alltid morsomme å se på, for han skravler så fælt, og sier så mye rart.

Det har vært en ordentlig fin høstdag i dag… Sola har vært framme hele tiden, og det har vært ganske bra temperatur ute. Så bra at jeg satt meg ut på balkongen med kaffekoppen på formiddagen. Litt kjølig var det, så jeg slang et pledd rundt meg så jeg ikke skulle bli kald på ryggen. Den liker kulde, og slår seg gjerne litt vrang da.


Etterpå dro jeg en kjapp tur bort på Plantasjen for å se hva de hadde av belysning til verandaen. De hadde mye fint, men ikke akkurat det jeg var ute etter. I stedet ble det en ny lykt til balkongen i hvitt, to pidestaller og jammen ble det ikke en boks med gode pepperkaker hehehe. Jeg dro videre til EuroPris hvor jeg faktisk fikk tak i to granbarkranser med lys i som brukes på batteri. Om batteriene tåler vinterkulda, hvis den kommer, får vi jo se.

Jeg avsluttet med en tur på Smart og Expert. Jeg skulle egentlig bare kikke litt, men endte opp med å kjøpe meg ny komfyr. Det ble Gorenje med 65 L stekeovn, og jeg får den allerede på mandag. Nå slipper jeg å bekymre meg for julebaksten og julemiddagen. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt til å vente med å kjøpe til jeg fikk julelønningen, men hvorfor vente når den gamle ovnen allerede så smått har begynt å klappe sammen. 

Klatrestativet til pusene holdt på å ramle sammen i sta… De har løpt og hoppet så fælt på det i det siste at skruene hadde skrudd seg skikkelig opp. Da jeg lempa det over på siden for å skru, fikk jeg selvsagt hjelp… Pusene vil jo selvsagt være med når mammen skal gjøre noe utenom det vanlige… Begge to satt oppe på stativet for at det skulle ligge stødig, hehehe!!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg