NÃ¥ kan den bare komme…

Nå var det godt å sette seg ned, puh….!  Jeg har holdt på det meste av dagen med å skure og vaske på kjøkkenet. Måtte jo nesten det når den nye komfyren kommer i morgen. Flaut hvis det ikke var rent når det setter den på plass. Etterpå ryddet jeg skikkelig i matskapet, og fikk kastet en haug med ting som definitivt hadde gått ut på dato :o))

Uff så ekkelt, for mannen ble funnet på Tveita som ikke er langt fra her jeg bor. Vet ikke akkurat hvor på Tveita, men de driver jo å bygger ved siden av senteret og alt er bare grus å rot over alt. Leste at Politiet ser på dødsfallet som mistenkelig… Håper det ikke tar så lang tid før vi får vite hva som har skjedd.

Ronja har kastet opp i dag, men ikke så mye… Så ut til å være mest blank veske, så det var lett å tørke opp. Hun har vært i farta det meste av dagen, så det virker ikke som hun er dårlig eller noe. Hun er som hun pleier å være hun….. Nå ligger både hun og søsteren å slapper av et eller annet sted. Hun kom slentrende inn i stua, og hentet den ene lekerotta og tok den med seg på kjøkkenet. Den blir som regel lagt foran matkoppen… Litt etter gikk hun å hentet den, og tok den med seg inn på soverommet. Hun er veldig glad i rottene og musene, noe Vinje ikke brur seg så mye om.

Kan ikke helt fatte at helga snart er over IGJEN! Jeg syntes nesten det var fredag ettermiddag i går, og jeg hadde to hærlige dager fri… Nå ja, når klokka ringer i morgen er jeg nok klar for en ny uke tenker jeg :o))

 

2 kommentarer
    1. Tove: Det var oxo min plan, Ã¥ late meg altsÃ¥!! Jo da, Ronja er pÃ¥ høyden hun… Frøkna er i farta, og jager nÃ¥ etter søsteren sin sÃ¥ pelsdottene fyker :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg