Snart pÃ¥ tide Ã¥ ta kvelden….

Bare et lite øyeblikk for en time eller to siden forsvant tåka, og det ble helt klart ute….. Hvor lenge varte det? Jo, 20 minutter å så var det like tjukk tåke igjen… om ikke verre!!

Nå halvt ligger, halvt sitter jeg i godstolen å ser på BBC Entertainment som jeg pleier å gjøre like før det er på tide å legge seg. Nå er det Michael McIntyre’s Comedy Roadshow med gjester. Noen er skikkelig morsomme, og så har du de som ikke får med seg publikum i det hele tatt… Det var en sånn på akkurat nå….!!

Ronja syntes synd på lekerottene sine i sta, og slepte med seg alle sammen bort til matskåla. Hun syntes vel at de oxo skulle ha noe å spise. Hun er så morsom når hun samler dem sammen å fyker ut på kjøkkenet med dem. Det er vel morsinnstinktet hos henne som kommer frem… 

Kjenner at kroppen trenger å legges i vannrett stilling i noen timer… Klarer jeg å komme meg i seng før klokka 12 så burde jeg jo nesten sette kryss i taket, for det hører nemlig ikke med til vanlighetene :o)) On that note i bid you all good night!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg