Da var komfyren på plass :o))

Jeg gikk litt tidligere fra jobben for å være hjemme i god tid til klokken 17, i tilfelle de skulle komme tidlig til meg. Det var da enda godt at jeg gjorde, for litt over 16:30 ringte de å sa fra at de var 10 min unna. Jeg jubla :o)) for jeg hadde sett for meg at jeg måtte sitte på nåler å vente i timesvis på at de skulle komme.

Jeg er kjempefornøyd med ovnene, og har gjort den klar til bruk i morgen :o)) Det eneste som er dumt er at gutta som kom med den ikke hadde tid til å skru ned beina på den. Jeg har 60-talls benker, og de er mye lavere en dagens benker så nå tårner ovnen over benkeplatene. Jeg klarer ikke å gjøre det alene, så jeg må få noen til å hjelpe meg å vippe den.

Pusene var meganysgjerrig på det nye vidunderet å snuste og spankulerte oppå den… De pleide å spankulere over den gamle, selv når platene var varme. Her var det veldig anderledes og veldig varmt å det var skummelt. De satt på hver sin side av ovnen å snuste å lurte fælt på hva de skulle gjøre :o))

Damen var ute å luftet seg i lunchen, og var da en snartur innom G Sport. Da fikk jeg endelig tak i skøyter, som den over her. De hadde flere sorter, men jeg tok den nest dyreste til 499,- som faktisk var de som satt best på foten. Nå er det bare å vente på at kuldegradene og kunstisen skal komme, sånn at jeg kan begynne å øve meg. For denne sesongen skal jeg klare å gjøre noen små piruetter ute på isen, og ikke gå rundt å klore meg fast til gelenderet rundt isen, hehehe!!

Nå skal jeg få med meg 71* Nord, og ta meg en velfortjent kopp kaffe eller to.

4 kommentarer
    1. Akkurat samme kompfyren som meg dette. Kjempefornøyd jeg. Selv om merket ikke er av det mest kjente. Kjøpte meg induksjon da jeg flyttet til min nye leilighet i vår. Lykke til!

    2. hobbyting: Nei, det er ikke induksjonsovn. Jeg valgte uten av den grunn at det fordyret ovnen ganske mye. Tror nok at jeg kommer til Ã¥ bli fornøyd alikevel, med tanke pÃ¥ det gamle skramlet jeg hadde… som aldrig ble varm.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg