Sååå god senga var i dag….

Jammen klarte jeg ikke å forsove meg til morran i dag, æsj!  Vet ikke helt hva som skjedde, men jeg er 100% sikker på at jeg satte alarmen til å ringe i dag, hmmm!!

Dessverre så var det ikke noen prins som kom å vekket meg med et kyss, dreaming. Neida, det var et par pusetasser som ikke helt skjønte hvorfor mammen ikke var stått opp enda. Det var jo ukedag, og da skulle man jo ikke sove så lenge vel?


Det er jo det jeg alltid har sagt, jeg er født uheldig, hehehe!! For som å toppe dagen som startet så utrolig dårlig var det totalstopp i bilkøen på veg ned til sentrum. Jeg brukte 30 minutter på en strekning som normalt tar meg 2 minutter, grrrr. Hadde det ikke vært for at jeg skal bruke bilen rett fra jobb, hadde jeg snudd og dratt opp til t-banen og tatt den til byen i stedet.

Sånn da hadde jeg fått ut litt frustrasjon og irritasjon…. så glemmer vi det å tenker at dagen videre sikkert har mye mer positivt å by på :o))

Ha en fortsatt flotters onsdag, blogges!!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg