Kode og klar… litt mange ganger!!

Avtalte med Anne i går at vi skulle dra en tur bort på Metro, etter at jeg var ferdig på jobben. Var megasliten når jeg kom hjem, men jeg turte ikke å sette meg ned. Hadde jeg gjort det ville det vært en mareritt å komme seg opp og avgårde. Jeg bare foret pusetassene mine, og så dro jeg avgårde.
Lysglass

Det ble noen røde glass til lyseholderne mine. Sjekket før jeg dro og fant ut at jeg ikke hadde så mange som jeg først trodde. Når jeg kom hjem fant jeg ut at jeg manglet 2 lysholdere, så nå må jeg jammen en tur til på Black Design før helgen..
Marrakech Gardin

Jeg investerte 4 lengder med røde gardiner oxo… De jeg har er arvet etter mamma, og er forsåvidt fortsatt gangbare men de har hengt oppe hver jul så lenge jeg kan huske. Derfor syntes jeg godt at jeg kunne investere nye til denne julen.

Stakk  en tur innom Nille oxo, hvor jeg kjøpte rødt knust glass som jeg skal ha i lyseholderne mine pluss en masse røde te-lys. 

Anne og Sven Erik kjøpte seg ny induksjonsovn noen dager før meg, og de fikk plutselig noen kjeler til overs som de ikke kunne bruke. Det kan jeg, og dermed kom hun slepende med dem til meg i dag. Jeg har skapene fulle av kjeler allerede, men det er gamle og stygge… Hadde jo ikke tenkt å rydde i kjelene mine akkurat nå, men nå må jeg hvis jeg skal få plass til de nye jeg fikk. Nå ja, da blir det i allefall mye mer ryddig i skapene mine til jul :o))

Nå har jeg sitti her og jespa så lenge at kjeven min knaser, og det er nok på tide å ta kvelden sånn at jeg forsover meg i morgen oxo… Det passer dårlig for da har vi et morgenmøte!!

Ha en riktig god natt, blogges :o))

6 kommentarer
    1. Kode og klar er tingen, eller – shop till you drop – funker ogsÃ¥ bra, og det var vel nesten det du gjorde etter hva jeg skjønner over her. Nydelige røde gardiner, og det er bare sÃ¥ koselig Ã¥ ha det rødt i hele desember. Skal begynne til helgen jeg – tror jeg.

    2. Tove: Ikke bare er det lekkert, men det blir så lunt og koz inne nå i mørketida. Gleder meg til helga hvor jeg skal gjøre klart til advent, da hopper jeg over lilla og går rett for rødt :o))

    3. Mojita: Jeg skal oxo henge opp de røde gardinene nå til helgen, det er blitt tradisjon å gjøre det til 1. søndag i advent :o))

      Shop til you dropp, kan man godt kalle gÃ¥rsdagens ekspedisjon… Syntes nesten bankkonret sÃ¥ litt slitent ut nÃ¥r jeg kom hjem, og det er vel pÃ¥ tide Ã¥ la det vile i noen dager nÃ¥…. SÃ¥nn at det kan hente seg inn til neste gang :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg