MÃ¥ skryte av megselv….

I dag fant jeg fram husmortrynet mitt, og dro fram Jifbøtta til vindusvasking å gikk med faste raske skritt ut på balkongen. Jeg var jo nødt til det innen jeg fikk sjangse til å ombestemme meg. Syntes nemlig ikke at det er spesielt festlig å pusse vinduer.., men jeg ombestemte meg ikke NEI!!

Bare ute på balkongen er 12 vinduer, og innen jeg var ferdig var jeg ganske kald å det var godt å komme inn igjen. Jeg hadde jo ikke tatt på meg noe annet enn en kortarmet genser, og det ble etterhvert ganske lite. Innen all vinduspussen var ferdig hadde jeg fart over 18 vinduer, puh!!

Jeg strøyk og hang opp røde gardiner i hele heimen oxo, så nå står det igjen å tørke støv og dra over gulvene.

Tidligere på dagen sjekket jeg alle avdentslysestakene for å se om de fungerte eller ikke. Alle var OK da, men i det jeg skulle sette de på plass og sjekke dem igjen funka ikke den ene. Prøvde å skifte pærer, men det hjalp ikke stort. Så noen minutter på kl 18 stresset jeg inn på Claes Ohlsson nede på Bryn, og fikk kjøpt en ny adventslysestake. Jeg var ikke den eneste, hehehe!!

Nå er både matmor og pusetasser trøtte og slitne…. Nå vil kroppen helst i vannrett stilling, og jeg tror at jeg skal høre på hva den sier… for en gang skyld. GOD NATT fra meg :o))

musicnodes
Disney Studio Chorus/Bill Thompson/George Givot: Bella Notte
6 kommentarer

Siste innlegg