1. hi hi, stilig, men det er nok genene vi er født med som har den største betydningen av hvordan vi er og blir etterhvert som årene går.
      Selvfølgelig er det jo mat,alkohol, piller, røyk, søvn – og ikke minst sola som setter sine spor ogsĂĄ da.
      Kos må vi ha, og med kos så er det vel stort sett det meste ovenfor her (bortsett fra piller og røyk for mitt vedkommende). Ha en strålende dag med strålende sol over hele Oslo og omegn. Nyydelige siste dag i november. Om tre uker så snur sola. Kan ikke si hvor fornøyd jeg er med denne for-vinteren.

    2. Mojita: Du har nok rett at genene har mye ĂĄ si for hvordan vi blir pĂĄ vĂĄre eldre dager. SĂĄ er det jo oxo sĂĄnn at har man noen ekstra kilo, ja da syntes ikke rynkene sĂĄ godt!!

      Jeg kan skrive under pĂĄ at røyk heller ikke er bra for huden… NĂĄr jeg røykte selv, for en god del ĂĄr siden, var huden min tørr og gusten. Da jeg sluttet fikk jeg først et voldsomt kviseutbrudd som varte en stund, før det stabiliserte seg og huden sĂĄ fresh og fin ut.

      At sola snart snur igjen, er som musikk i mine ører :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg