Kaos og lite folk…

Det ser ut til at det var bra at jeg karret meg på jobb, puh!! For vi er bare 3 stk, hvor av en er i test og ikke på telefon. Om litt forsvinner disse to, og jeg blir sittende igjen alene……. Jeg bare krysser fingrene for at telefonene er stille og rolig mens de er borte. Ikke for det, jeg får bare tatt en av gangen!!

Hadde egentlig avtalt med Terje at vi skulle dra på Santinos i lunchen, men da må jeg være telefonvakt så vi måtte utsette det til neste uke en gang… Synd for jeg hadde virkelig gledet meg til det.

I natt har det vært et skikkelig uvær ute hvor vinden uuuuulte rundt hushjørnene, og regnet høljet ned. Innen jeg kom meg ut av døra hadde det i allefall sluttet å regne, og det er da noe positivt :o))

Nå må jeg slenge i meg noe mat innen de to andre tuppene flyr på møte.

2 kommentarer
    1. Hohoho…Santinos?? Der har eg vært mye og spist pasta:-))
      Kjedelig at du blir aleine på jobb, sikkert stritt!
      Du må komme innom bloggen vår nå..mye koselige julevideoer vi har laget selv:-))
      Klem Sidsel

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg