Ã… dekkene klarte snøværet….

Jeg var veldig spent på hvordan de nye vinterdekkene mine ville klare seg på snøføre. Det fikk jeg først testet ut til morran i dag. Der mange sto fast i bakkene å spant gled Forden elegangt forbi uten så mye som en eneste skrens :o)) Jeg gjorde nok et godt valg da jeg kjøpte Continental, men det var jeg oxo klar over :o))

Akkurat nå er det klarvær ute her i Oslo, litt hvite tynne skyer som dekker himmelen. Sola skinte på LO-bygget tidligere til morran så jeg ble blendet, men nå har den gjemt seg litt igjen. Værforståersegpåerne mente det skulle komme mer snø på formiddagen i dag, men det har ikke skjedd over Oslo i allefall.

Lunchen står snart for døra, og jeg tenkte at jeg må ut å lufte meg litt…. Oslo City ligger jo rett nede i gata, så da blir det nok til at jeg tar meg en liten tur dit for å se etter noen julegaver…. For det har jeg ikke begynt med enda.

Ha en fortsatt fin dag :o))

2 kommentarer
    1. Hoy hoy!!! God formiddag;-)
      Ja dekkene har alt og si pÃ¥ vinterføre. Godt og vite at en kjører trygt ivertfall, men sÃ¥ er det alle de verdensmestrene som aldri lærer da….. kokko kor galen eg blir nÃ¥r eg ser rÃ¥kjørere pÃ¥ isveiene… da hjelper det ikke samma pokkern kor forsiktig en kjører sjøl..
      Ha en fin fin dag videre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg