Julegave til megselv….

Her er vidunderet jeg har kjøpt til megselv i julegave…. Bestilte den nettopp på Komplett.no hvor jeg sparte en 1.000,- lapp, noe som ikke er så ille. Med frakt kom den på 4.012,-, så det var ingen billig julegave jeg har gått bort å kjøpt meg.


Kenwood Major KMM760 Premiere Mega Pack – Kjøkkenmaskin med stålkabinett fra kvalitetsleverandøren Kenwood.

Kraftig 1200W motor gjør at denne kan elte, vispe eller røre hva du enn måtte ønske. Leveres med 6.7 liters stålbolle, kjøttkvern, 1.5 liters glassblender, K-spade, eltekrok og visp. Denne maskinen har trinnløs hastighet og pulsefunksjon, 3 kraftuttak der man kan koble på inntil 20 ulike tilbehør.

Jeg har en kjøkkenmaskin fra før som jeg kjøpte i desember 2000, men denne har så liten bolle at jeg må som regel kjøre alt jeg skal lage i to omganger. Det er så peesete at jeg ender opp med å ikke bruke den i det hele tatt. Det blir mye ferdigkjøpt av den grunn. Akkurat det har jeg tenkt til å gjøre noe med. Jeg skal innvie den med å lage hjemmelagde medisterkaker, nam nam :o))


Så er det offisielt…., jeg har endelig juleferie :o)) Det var så deilig å pakke sammen sakene mine å vite at jeg ikke skulle tilbake før 2. januar 2012, De siste dagene har vært skikkelig hektiske, såpass at jeg ikke husket hva jeg gjorde fra den ene dagen til den andre. Planen var at jeg skulle sette i gang med pynting til jul i morgen, men jeg har ombestemt meg… Venter noen dager til. Skal nyte et par dager til at jeg har ferie :o))


 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg