Hmm, tidlig opp i dag!!

Det ble ikke helt som jeg hadde planlagt, noe det skjelden blir hehe!!  Alle gode forsetter om å sprette ut av senga tidlig i dag, vel det skjedde jo ikke da. Ble vekket 09:30 av Vinja som kom spaserende oppover kroppen min, og syntes nok at mammen sin burde komme seg opp!!


Når frokosten ble inntatt satt to puser ved siden av meg på skrivebordet, og kikket forventningsfult på servelatpølsen. Den både så og luktet innbydende, men de fikk ingenting. Så de var nødt til å nøye seg med smuler istedet, hehehe Fra spøk til revolver, de kan ikke få noe annet enn det de “skal” ha siden jeg må passe på vekten til Ronja. Hun er litt i største laget, men ikke noe mindre aktiv for det.

I dag har gradestokken igjen krøpet seg ned på – 3,5 C, og solen skinner… Jeg vet at jeg ikke akkurat har snakket så varmt om en masse snø, men jeg kjenner at jeg er klar for det nå. Nå har jeg nemlig juleferie, og trenger ikke stå opp i otta for å måke frem garasjeporten eller stavre meg i snøfonnene ned til t-banen. Nei, nå er jeg hjemme å kan sitte inne med en varm kopp kaffe å se snøen falle, hvis den skulle komme da…!!


Ronja flyr rundt beina på meg hele tiden, mjauser… Når jeg ikke bøyde meg ned å strøyk henne over pelsen, hoppet hun like godt opp på ryggen av stolen å la seg inntil halsen min. Da var hun fornøyd i et par minutter, men så ble det kjedelig å da var det ned på gulvet igjen….

Nå skal jeg nyyyte dagens første kopp kaffe, og så er det frem med støvsugeren å bli kvitt haug med kattehår og sand. Så blir det skurebøtteballetten før jeg til slutt går å henter juleduker og pynt.


1 kommentar
    1. Hei og god morgen til deg og dine fine puser:-)) Deilig å kunne nyte dagen og ikkje stresse seg ut om morgenen:-))Skulle ønske det kom snø igjen…men det er jo strålende fint i dag:-) Tusen takk for koselige kommentarer på bloggen vår vennen!
      Ha en fin adventssøndag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg