Første dag i juleferien er her…..

Ble vekket av Oppsal Kirke’s klokker som dundra i vei klokka 9 i dag… Ikke akkurat sånn jeg hadde lyst til å våkne, selv om jeg hadde planer om å krype ut av køya litt tidlig alikevel.


Jeg har hengt meg på i vaskekjelleren, og jammen ble det en diger haug puh. Enda da ligger to fag med gardiner og sengetøy igjen, noe jeg har planer om å ta litt seinere i uka. Jeg har ikke lyst til å holde på der nede hele formiddagen akkurat. 

I går når jeg satte opp juletreet flyttet jeg klatrestativet til pusene inn på soverommet mitt, for jeg tenkte at de skulle stå der. Nå til morran dro jeg det ut igjen… Det ble så tomt å rar å ikke ha dem der ved siden av når jeg sitter i stua. Ronja spratt opp å la seg godt til rette med en gang… Hun syntes nok oxo at det passet bedre der, selv om hun lå å sov på det inne hos meg i natt, hehehe!!


Den snille gode søsteren min har bursdag i dag, lillesøster :o)) Jeg gratulerer henne med dagen, og ønsker henne en fantastisk bursdagsfeiring :o) Vi har ikke kjent hverandre hele livet, bare de siste 10 årene… Jeg har blitt utrolig glad i henne :o)) Vi er halvsøstre, samme pappa men med forskjellig mor. Som jeg har nevnt før ble jeg adoptert som baby, og ikke før etter at jeg ble godt voksen var jeg klar til å søke etter familien min. Jeg fant en store og kjærlig familie som tok meg inn i varmen.


Nå må jeg begynne å sette meg i bevegelse sånn at jeg kan få starta på det jeg skal i dag, men først en varm god kopp kaffe som drivstoff, hehe.. Det er noe som heter uten mat og drikke duger osv., her må det bli kaffe :o))

 

2 kommentarer
    1. God formiddag;))
      Hohoho… Eg trudde at pusane klatra i treet nÃ¥r du tok vekk klatrestokken deres, hehehe…
      Det høres ut til at du er opptatt i dag, hehehehe… ikke noe er bedre enn og bli kvitt klesvasken;-))
      Grattis med dagen til søsteren din, ho var nydelig;-) Så spennende og få ny familie i voksen alder;-))
      Ha en strålende flott dag videre

    2. Allis: Hehehe, det trodde jeg oxo at de skulle gjøre, og fulgte med dem i smyg. De smaker litt pÃ¥ grenene Ã¥ ligger under det, men har ikke klatret i det enda….!! Kryss fingrene!!

      Nå er hele vaska i tørketrommelen, og jeg sitter bare å venter på at den skal bli ferdig. Så godt å få den unna :o))

      Søster’n er skjønn, man skulle ikke tro at hun alt er bestemor til ei hærlig jente :o))

      Ha en strålende dag du oxo :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg