Da er feberen et faktum igjen…

Når jeg la meg i går kveld følte jeg meg ikke akkurat i storveis form… Tenkte da at det skyldes betennelsen i armen min, men når jeg våknet i dag forsto jeg at det ikke var det. Jeg hadde feber og følte sterkt for å bli i senga langt under dyna. Etter å ha vært i dusjen følte jeg meg litt bedre…


Jeg måtte ta meg en Ibux i sta for å få ned feberen litt, det var som om hele hode mitt surra rundt. Det hjelp litt, så nå har jeg plantet meg godt ned i godstolen for å se på Harry Potter og Fønixordenen på DVD. Det er en av HP filmene jeg ikke har sett så ofte…. Anne, Kine og jeg skal ha en Harry Potter dag/kveld/natt, hvor vi skal se alle filmene etterhverandre om ikke så lenge.


Ronja og Vinja har vært ute på balkongen i flere omganger i dag… Det var jo så flott vær ute i dag å de koste seg på klatrestativet i sola å mjauet høyt av velvære. Selv om formen ikke var på topp, tok jeg på meg en tjukk jakke og satte meg ut litt med en varm kopp kaffe. Når det ble for kaldt for meg gikk jeg inn igjen å lukket døra, mens pusene ble igjen. Når de ville inn klorte de på døra og mjauet…. grei løsning det, hehehe!!

Jeg har heldigvis alt jeg trenger i kjøleskapet og i fryseren, så jeg slipper å tenke på at jeg må dra butikken for å fylle opp. Sikkert mange som må det, og det er helt sikkert like kaotisk der som det var før jul… Jeg tenker oxo at det er mange som vil bytte julegavene de har fått, det er jo den store byttedagen i dag…..

Nå skal jeg se ferdig HP filmen før jeg lager meg litt middag, ha en fortsatt fin ettermiddag :o))

6 kommentarer
    1. Uffda .. her er jeg faktisk så frisk som jeg ikke har vært på lenge. Bortsett fra at jeg er dødssliten etter en dag på jobb da.
      Ønsker deg en fin kveld og riktig god bedring.

    2. Ikke gøy med feber nei, så bra fryseboks og kjøleskap er fyllt opp og du har sånne enkle selskapsdyr som stort sett ordner seg selv.
      God bedring!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg