Jeg vant da noe, men gikk alikevel i tap….

Hvert eneste år kjøper jeg Flax juleskrapekalender, i år kjøpte to store og en vanlig en… Hver dag frem til julaften har jeg skrapt og krysset av de forskjellige symbolene i håp om at i år så kommer en stor gevinst til meg, HA!!!

Dette ble resultatet i år:

Stor Flax kalender no: 1:Innsats kr 100,- og gevinsten ble 0,-
Stor Flax kalender no: 2:Innsats kr 100,- og gevinsten ble 50,-
Flax skrapekalender:Innsats kr   50,- og gevinsten ble 30,-    

Jeg burde vel ikke sutre og beklage meg, for jeg gjorde det betraktelig bedre i år. I 2010 kjøpte jeg like mange kalendre, og fikk absolutt ingenting tilbake.. Det syntes jeg er dårlig, for man kunne da i det minstre få et nytt skrapelodd for at man har strevd og skrapt en hel måned, omtrent!!

Den ene store kalenderen var dessuten helt håpløs å skrape, for der må de ha brukt superglue under der man skulle skrape. Kan ikke forstå noe annet, for jeg sleit fælt med å finne og gjenkjenne bilde etter at jeg var ferdig med å skrape. For sikkerhet skyld, skal jeg ta med kalenderen med 0,- i gevinst til komisjonæren så de kan sjekke… Det var nemlig den som var så håpløs…, kanskje det er gevinst på den oxo, hahahahahaha!!!!

bbckonk
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg