Kommer ikke på Bloggen

Jeg er litt frustrert, for jeg kommer ikke inn på loggen via PC'n. Når jeg prøver å logge meg inn får jeg beskjed om at profilen ikke eksisterer.

Jeg har sendt mail til support, og de sier at de har tekniske problemer å jeg må bare prøve igjen senere. Det fungerer nå på app'n så da får jeg bruke den så lenge.

Forkjølelse min er litt bedre i dag, for jeg slipper nå å sitte nesa i en klut hele dagen. Feberen er ikke gått noe særlig ned og jeg skifter mellom å fryse og svette.

Ha en fortsatt fin 1. nyttårsdag.

11 kommentarer
    1. Uff da 🙁 Ja ja, jeg har holdt meg helt i ro her. Håper du blir litt bedre snart da. Godt nyttår forresten. I natt var det det styret her utenfor hos meg, fylleslagsmål og uvettig fyrverkeri bruk. Snakk om idioter he he.
      Klemz Sissel

    2. Godt nyttår Vera;-)))))
      Her er det ingen problem med bloggen i dag, kjedelig og ikke få logge seg inn..
      Håper du snart blir kvitt basseluskane som herjer.. God bedring;-)))

    3. Kom plutselig ikke inn akkurat nå jeg heller. Men så tok jeg en omvei. Gikk inn på bloggen som en vanlig besøkende og tok det derfra. Klikk på bloggnavnet ditt så kommer du til et logg inn felt.

    4. sisselfish: Her ute var det stille mot hva det pleier å være på nyttårsaften. Vi hadde snøvær og tåke som gjorde at vi ikke kunne se noen av rakettene utover Oslo. Noe dritt når det blir fyll og bråk…, vi har hatt mer enn nok av det før om åra!!
      Ha en fortsatt fin kveld Sissel :o))

    5. Allis: Det har heldigvis ordnet seg med bloggen nå, puh! Trodde ikke jeg var sååååå avhengig, hehehe. Feberen henger i, men nesen begynner så smått å bli mindre tett… så noen lyspunkter er det da :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg