Bloggen fungerer igjen :o))

En god ting kan ikke sies for ofte…: GOD NYTT ÅR ALLE SAMMEN :o))


Trodde ikke jeg var så avhengig av å være inne på bloggen min, men det var jeg vist… Noe jeg først merket når jeg ikke kunne logge meg inn til morran og utover hele dagen. Kjente at jeg ble helt rastløs i kroppen, og fikk nesten abstinenser….!!


Når klokken nermet seg midnatt i går kledde jeg på meg godt med yttertøy, og så nesten ut som om jeg skulle til Nordpolen, for at jeg ikke skulle fryse. Formen var jo ikke så veldig bra akkurat, men jeg hadde lyst til å gå ut på balkongen for å se bedre. Tok med meg kamera for å prøve å ta noen bilder, men de ble ikke så veldig bra… Dette var en av de bedre bildene, så da kan dere jo forestille dere hvordan de andre så ut…


Frøken Ronja sto parat til å bli med på balkongen med en gang jeg åpnet døra. Hun var i ekstase over å komme ut for å se på alt det flotte gnistrende lyset i mange farger. Hun spratt opp på klatrestativet sitt å satt nesten å hoppet… Når noen nedenfor sendte opp noen skikkelige drønere av raketter ble hun derimot veldig redd og ville inn. Hun var snar med å løpe inn når jeg lukket opp døra. Vinja ville ikke ut i det hele tatt, hun satt på dørterskelen til soverommet mitt å kikket forskrekket rundt seg. Når jeg gikk inn og snakket med henne og kozte litt var alt i sin skjønneste orden igjen :o))


Etter at rakettene stilnet slang jeg meg på sofaen for å se på Foul Play med Goldie Hawn og Chevy Chase… Jeg frøys så jeg slag over meg et teppe, og da kom Vinja med en gang. Hun la seg så lang hun var på magen min, og sovna med en gang. Det tok ikke lange tid innen jeg sovna selv heller….


Nå skal jeg vie resten av kvelden til TV’n… Det er en ny serie som heter Body of Proof som begynner 21.30 som jeg tenkte at jeg skulle få med meg, men nå er det Castle å den vil jeg ikke gå glipp av :o))

Ha en fortsatt fin søndagskveld, blogges :o))

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg