Ikke noe Ã¥ utsette lenger…

Eskene til juletre og julepynt er hentet opp fra kjelleren, og står klar til å fylles opp… Jeg syntes det er litt vemodig å pakke det bort, men jeg vet med megselv så snart det er på loftet så syntes jeg det er godt :o))


Kattene er helt i ekstase, for plutselig kom det inn flere pontensielle lekemuligheter i heimen. De leker med esker å poser, og spretter over alt. Så nå trives de og har det gøy, noe som ikke er vanskelig å se. Halen rett til vers og ørene rett opp. Jeg regner med å få litt hjelp av dem utover dagen, hehehe!!


Det er en ting jeg har lurt på!!! Hvorfor er det så vanvittig dårlig hold de engangsskjeene som følger med til yoghurtene. Nå skjedde det igjen, leddet brettet seg sammen da jeg skulle hente mer fra koppen. Det spruter selvfølgelig ikke rett opp i luften eller på bordet eller noe annet som er enkelt å tørke av… NEI, mitt på genseren min, grrrr!! Siden jeg skal jobbe litt i heimen i dag har jeg ikke på noen fin genser, men alikevel. De kunne vel lage noe som lett lar seg brett sammen igjen etter bruk, men ikke så lett at det ikke går ann å bruke den… Så…, det var godt å få ut litt frustrasjon :o))

Ute er det en fin og klar vinterdag her i Oslo med – 3,5 C, og sola skinner sine svake stråler.. Det blir ikke noe serlig varme av det, men det er lyset som teller akkurat nå syntes jeg.


bbckonk
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg