Julepynt og juletre pakket ned…

Nå måtte jeg bare sette meg ned å ta 5 min., før jeg begynner å bære all pynt og stas opp på loftet.. sutre, 5 etg. opp. Det gikk greit å høste ned alt sammen, og selvfølgelig fikk jeg hjelp av pusetassene. De kom med en gang å tilbød seg å hjelpe til…, serlig med juletreet, som de liker å spise på.

Hadde kanskje tenkt at jeg skulle orke å ta å tørke støv å legge på noen nye duker, men klokka er mange og mer blir den innen alle boksene er kommet opp på loftet. Derfor fortsetter jeg i morgen i stedet… sette klokka til å ringe tidlig sånn at jeg får litt ut av dagen…

Jeg får vel slenge meg rundt å fortsette!!

 

2 kommentarer
    1. Heisann Vera 🙂 Jeg har ikke pakket opp julepynten engang he he, greit å slippe også syns jeg. Dessuten var jeg ute å luftet formen litt i dag med fiskestanga, skal si den ikke var noe særlig nei. Tror jeg begynner å få en bihulebetennelse her, drit vondt i trynet og tennene. Ha en fin dag videre. Klemz Sissel

    2. sisselfish: Nei dette var ille Sissel… Du mÃ¥ nok holde deg inne nÃ¥ til du er i bedre form, fisken fÃ¥r vente. Du fÃ¥r ta en tur til legen, sÃ¥ fÃ¥r du sikkert noe for dette sÃ¥nn at basselusker og virus drar sin kos. Ha en rolig og avslappende kveld :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg