Tidlig opp, ja veldig…

Det hjelper ikke å ha gode forsetter om å stå opp tidlig, når man sitter oppe til langt på natt for å se på film… Nå ja, jeg er da oppe nå og skal snart løpe inn i dusjen om litt.

Hver morgen som jeg kommer ut på kjøkkenet er jeg like overrasket over at Azalean lever… For snart 3 uker siden fikk alle beboerne (220 leil) julegave av styret, nemlg en Azalea. Jeg fikk helt panikk, for hvis det er en plante jeg er ekspert på å ta livet av så er det den. Denne gangen har jeg hvert flink til å drukne den jevnlig, og det har nok gjort susen, hehehe!! Den er fortsatt zellet med blomster, og ser ut til å stortrives der den står på kjøkkenbordet :o))

Ute snør det lett i dag, og gradene ligger såvidt under 0 punktet…

Formen er faktisk ganske bra i dag, for første gang på lenge, og det tenker jeg å utnytte ved å dra en tur til Lørenskog og Black Design. Det klør i kroppen etter å komme ut blant folk å være litt sosial igjen :o))

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg