God formiddag :o))

Ute er det en fantastisk flott vinterdag, blå himmel, sol og et par kuldegrader…. Jeg kunne vært foruten snøen, men det er tross alt vinter så det får jeg vel leve med, hehehehe!!

Det var så deilig å komme seg ut blant folk i går, og få lufta seg litt… Når jeg kom til Lørenskog møtte jeg Anne og Sven Erik som akkurat hadde vært på Black Design, og som var på veg hjem. Anne og jeg hadde ikke fått skravla på noen dager sånn ordentlig i allefall, så hun ble med meg inn igjen.


Jeg kjøpte meg noen nye glass hos Black Design til stua, hvor jeg har bestemt at temaet skal være sort og lilla en stund fremover. Kunne kanskje ha tenkt meg at glassene kunne vært noe lysere i fargen, men det blir fint når lysene tennes i disse oxo.


Det ble nye løpere til sjenken, kaminen og komoden… Så glemte jeg helt at jeg oxo skulle ha til bordet, men akkurat da jeg skulle se etter det skjedde det så mye rundt meg at det bare forsvant. Dukene over har mer liv i seg enn de ser ut på bilde, for det er vevd inn en tråd som får de til å skinne.


Jeg hadde egentlig lyst på lilla gardiner oxo, men de hadde ikke… Det gjorde egentlig ikke så veldig mye, for jeg har oxo gått å sett på disse svarte. De er maken til de røde som jeg har hatt hengende oppe nå til jul. Siden de er såpass gjennomsiktige blir det ikke så mørkt i stua alikevel.

Før jeg dro ut i går ventet og ventet jeg på at posten skulle komme for å se om filmene mine kom, og som et under gjorde de det. Sjelden at jeg får pakkepost på lørdagene, som regel kommer de først på mandagen.


Jeg fikk melding på torsdagen at boka jeg hadde bestilt, Solisten om Kim Larsen, hadde kommet så da hentet jeg den samtidig. Gleder meg virkelig til å lese den, bare digger “Lune Larsen” hehehe!! Hver gang jeg nevner for noen at jeg liker Kim Larsen, så er første uttalelsen.. jammen han er jo så stygg og har så stor munn… men jo da han synger bra. Hvilken rolle spiller det egentlig hvordan han ser ut?? Liker man personen for musikken er det vel det som teller, ikke sant??

Nå står støvsugeren, støvkluten og strykehjernet å roper på meg… Er vel på tide å komme i gang, hvis jeg skal bli klart med alt i dag… I morgen er det nemlig jobb igjen, og da blir det ikke gjort noe innen neste helg… så godt kjenner jeg megselv.

 

4 kommentarer
    1. God dag Vera 🙂 De gardinene likte jeg virkelig, selv om jeg ikke er noe gardin menneske. Har litt mer av den enkle og minimalistiske stilen her hjemme. Lite å tørke støv av he he. Jeg hadde faktisk noe lignende (glass) en gang i tiden, hvor i svarte ble det av de???+ lurer litt ennå, det må være ALS som kicker inn her hmmm…. Ønsker deg en fin dag videre med host og nys ennå…
      Klemz Sissel

    2. God søndag. De løperne der og noe liknende lyslykter har jeg også, men de pakka jeg ned etter advent. Passer dårlig mer med lilla mot den fæle karrigule tapeten. Igrunnen er det nesten ikke noe som passer til den har jeg funnet ut .. og nå må jeg leve med den en lang stund til siden det blir ferie istedenfor oppussing. Jaja, som man reder ligger man!
      Kim Larsen. Åh. Vi var på den konserten her for halvannet år siden. Det var bare så fantastisk!! Digger musikken og tekstene hans vi også.
      Men det er rart med det, mange som har den megastemmen sto ikke akkurat helt først da utseende ble delt ut. Joe Cocker f.eks. så jeg for meg som den kjekke karen en gang i tiden, til jeg fikk sett han .. men stemmen er det ikke noe i veien med der heller.

    3. sisselfish: Hehehe, det er ikke så mye å tørke støv av her lenger heller. Nytter ikke med masse nips når en har to ville katter. Vet det er mange som ikke bruker gardiner, men jeg må ha det… Syntes det blir litt tomt ellers :o)) Her har forkjølelsen endelig dratt sin koz, det var jamme på tide!! Fortsatt god bedring til deg, klemz :o))

    4. Marit: Lilla er jo forbundet med advent, men her kjører jeg rødt hele desember :o)) Jeg er glad i lilla, og til de nye svarte gardinene ble det ganske fint med den fargen til.

      Det er vel snart like lenge siden jeg var på Kim Larsen konsert, og lenger blir det vist. I flg. hjemmesiden hans så skal han ikke til Østlandet i år heller, men har skal sør over, eller var det Rogalandstraktene? I allefall for langt for meg å dra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg