Strykebrettet er pakket bort…

Nå har jeg vært på beina det meste av dagen, og stått ved strykebrettet å strøket gardiner og duker… Armene min skriker i smerte etter å ha hengt opp gardinene. Kjenner at det skulle jeg helst ikke ha gjort. Betennelsen i venstre skulder og arm har virkelig blusset kraftig opp igjen. Akkurat det passer ikke så bra nå som jeg skal begynne på jobben igjen i morgen!!!

Etter å ha holdt på en stund ved strykebrettet var jeg nødt til å ta meg en liten pause. Siden det var så fint vært ute, tok jeg med meg en kopp kaffe ut på balkongen. Sola stekte så deilig på vinduene, så det ble ganske varmt og godt der ute. Pusetassene kom oxo strykende når jeg satt meg… De hoppet opp på klatrestativet sitt, og la seg rett ut i sola å koza seg. Det var så deilig å sitte der at, og jeg ble så døsig av sola at jeg nesten holdt på å sovne.

Det var flere som kastet ut jula, og for ikke å snakket om juletrær i dag… Det kom noen susende forbi når jeg satt ut, og det var voldsom aktivitet i trappeoppgangen tidligere i dag. Vaktmesteren får nok litt å gjøre i morgen med å kjøre vekk alle trærne tenker jeg. Han kommer nok til å ta utetrærne våre oxo, men det syntes jeg er litt tidlig. Det blir jo så mørkt når han tar de vekk :o((

I morgen er det tilbake på jobben igjen, og jeg vet ikke om jeg gleder eller gruer meg… Det skal bli godt å komme i gang med hverdagen igjen, men tanken på å måtte legge seg tidlig å stå opp tidlig er ikke noe jeg ser frem til akkurat… Jeg har selvsagt klart å snu døgnet mens jeg har hatt ferie og vært sjukemeldt, og det byr på problemer nå man skal begynne å jobbe. Tenker at jeg kommer til å være ganske trøtt i hele i morgen… Får fylle på med masse kaffe utover dagen, så går det nok greit :o))

Nå vil ikke venstre armen min mere, den er så smertefull at det er nok best å la den få slappe av til i morgen.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg