Jeg fryser….

Helt siden jeg kom hjem fra jobben har jeg vært frossen. Jeg har ikke blitt sjuk igjen, men er så trøtt å sliten etter en lang dag på jobben. Det er vanskelig å komme i normalt gjenge igjen. Jeg legger meg altfor sent og så opp grytidlig opp igjen, og kroppen er ikke helt med på det.

På morran var det et ordentlig grisevær, med tjukk tåke. Det letta heldigvis på formiddagen, og da jeg tok meg en tur ut i lunchen var det lnallvær 🙂 Siden jeg var så trøtt var det godt å komme ut å lufte seg.

Pusene dilter etter meg hele kvelden, og så fort jeg går på kjøkkenet sitter de klar på kjøkkenbordet. De håper at det skal komme noen godbiter ut fra skapet. Det skjer ikke hver det, men de håper jo, he he!

Hele denne uka har det og er det fullboket med møter. Det er ikke en dag hvor det ikke er noe, men heldigvis er det ikke så lange møter. Det blir like hektisk neste uke….

En varm kopp kaffe tror jeg vil gjøre susen nå. Ha en fortsatt fin onsdagskveld.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg