FrisĂžrdamen

NÄ sitter jeg her med hÄret godt innsmurt med hÄrfarge. Etterveksten sÄ ut som en autostrada oppe hode, sÄ nÄ var det pÄ tide igjen.

Hvis det blir noe skrivefeil sÄ beklager jeg, men det er ikke sÄ lett nÄr jeg ikke har brillene pÄ.

Ute er det em klar dag, og det ser jammen ut til at sola skal komme fram oxo. Det var et par kuldegrader da jeg sto opp. Inmem jeg dro var det nesten pluss
.

Det er litt kjedelig Ä sitte Ä vente pÄ at fargen skal gjÞre sitt. Jeg blir alltid sÄ rastlÞs
 FÄr prÞve Ä konse meg det som skjer utenfor.

Ha en fortsatt fin lþrdag
 Blogges!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg