Hipp…hipp…hurra…hurra…hurra!!!

Kvelden har senket seg og jeg har inntatt min plass foran tv-skjermen for å glane meg igjennom kveldens utvalgte programmer. Valgets kvaler, hmmm… skal jeg se på Spellemannsprisen på NRK eller skal jeg se på festforestillingen på DR 1.


Det er i dag 40 år siden Dronning Margrethe tok over tronen i Danmark etter farens død. Har sittet å sett på at festlighetene i hele dag… Da hun kjørte igjennom Strøget til Rådhuset i gullvognen, som ble trukket av 4 hvite hester. Dronning Sonja og Dronning Silvia kom begge i sterk rosa, nydelige kjoler. 
Det begynte å bli tomt for kaffe i lageret mitt, så da jeg dro ut i dag bestemte jeg at det skulle fylles opp igjen. Var på flere steder uten at de hadde alle de sortene jeg skulle ha, så da bestemte jeg at jeg istedet skulle bestille på nettet. Det er jo egentlig så greit å bestille på Dolce Gusto, og så er de utrolig kjappe til å sende det ut. Det jeg har bestilt i dag, har jeg nok allerede på tirsdag tenker jeg…!!


Siden jeg bestilte mer enn 3 enheter fikk jeg oxo med en termokopp i grønn… Jeg har en lilla en fra før, som jeg fikk i sommer. De er helt greie, men holder nok ikke like godt på varmen som Bodum sine kopper :o))


Var på A-Møbler i dag, og kjøpte meg en svart Bermuda stålampe. Glad og fornøyd over kjøpet dro jeg hjem for å montere den sammen…. SÆRLIG!!! Jeg vet ikke hva slags idioter som har med forpakningen av lampa, men IDIOTER er de i allefall. For det fulgte med en pose med skruer og verktøy, og i denne posen var det 4 luftehull… DISSE LUFTEHULLENE VAR STØRRE ENN SKRUENE, og før jeg hviste ordet av det hadde jeg mistet skruene ned i mitt langhårede teppe, GRRRRRRRRRRRRRR!! Jeg lå på magen i 20 minutter med lommelykt å leita etter dem, UTEN å finne dem. Nå ligger lampa igjen nede i esken, og der blir den liggende til mandag hvor jeg har vært på A-Møbler å skivet ut nye skruer fra dem!!!

Nå kjenner jeg at jeg hisset meg kraftig opp…, litt for mye egentlig!!

musicnodes

Medwyn Goodall: Medicine Woman

På tide å synke tilbake i godstolen og la seg underholde av tv’n resten av. Ender vel opp med å hoppe litt hit og dit, som jeg pleier å gjøre, hehehe

3 kommentarer
    1. muumimamma: Nei, det fikk jeg ikke med meg, men det var jo dagens blemme!! Tidligere i dag da dronningen og prinsgemalen tok i mot folket på Rådhusplassen, sang folket til dronningen. Da kjatret en av studievertene hele tiden så det ikke gikk å høre noen ting. Greit med info om dronningen, men det går jo ann å lukke munnen innimellom!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg