Var hos legen i dag…

Jeg har gått å suttret over smerter i venstre skulder og arm noen uker nå, og det har jo ikke blitt noe bedre… I dag morges ringte jeg til legekontoret, og fikk time 11:30 hos fastlegen. Det ble raskt konstatert en betennelse i skulderen, og han ville sykemelde meg 50%. Siden jeg nettopp har kommet tilbake på jobb igjen etter en ukes sykemelding, sa jeg nei!!!

Akkurat det angrer jeg litt på nå, for nå holder hånden og fingrene mine på å dovne bort… Det er både vondt og ubehagelig!! Grunnen til at jeg sa nei, er at vi har to på ferie ut denne uken å da blir vi så få… Dessuten blir jeg så stressa av å jobbe 50%, for jeg syntes ikke at jeg får gjort noen ting. Jeg bestemte meg for å prøve å bite tennene sammen ut denne uka, og se hvordan det går.

Jeg gikk egentlig til legen for å få en rekvisisjon til fysioterapi, og det fikk jeg oxo, sånn at jeg kan begynne med litt behandling på denne hærsjens skulderen. Jeg har ikke hatt sjangs til å ringe fysioterapeuten for å bestille time i dag, så jeg får gjøre det med en gang jeg kommer på jobb i morgen.

Nå går jeg hjem for å vile den så ømme og omtalte skulderen :o))

2 kommentarer
    1. Auuuuu!!!! Det der hørtes ikke godt ut. Kanskje du egentlig burde tatt den sjukmeldingen, du vet innerst inne så er det ingen fra jobben som takker deg for at du satt der og pintes med den vonde skuldra. Det der kommer ikke til og bli bedre med mindre du holder den i ro .. dakars deg;-/ Masse god bedring;-)))

    2. Allis: Jeg skulle nok ha tatt den sjukemeldingen, men jeg får prøve å holde ut noen dager til. Blir det for ille er det bare å gå tilbake til han igjen :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg