Lunch pÃ¥ Santinos i dag….

Forrige dagen avtalte Terje og jeg at vi skulle spise lunch sammen i dag, og da ble det jo selvfølgelig at vi gikk på Santinos. Dels for at det er i samme bygget som jeg jobber, og så har de knakandes god mat der.

Det var så kozelig å møtes igjen, for det er vel over en måned siden vi sist så hverandre. Vi skravla så fælt at jeg glemte både tid og sted.. Lunchen ble nesten på 1,5 time… å huff a meg!! Nei da, det gikk greit det, hehehehe!! Det er jo ikke vær dag jeg tar så lang lunch :o))

Ååååå, det er godt det er freddan’ i dag…. Jeg lengter etter å komme hjem å slenge kroppen inn i joggebuksa!!

Denne hælja skal jeg gjøre absolutt minst mulig, kanskje ta en aldrig så liten flat tango med støvsugeren i morgen… Ellers bare nyte og koze meg hele helgen igjennom, sier jeg nå…. Det blir aldrig helt sånn, hehehe!!

2 kommentarer
    1. ååh kooos Vera;-)))) Her går det i joggebukse også;-) vi skulle egentlig få besøk i dag , men det gikk skeis , så da var ikke veien lang før joggisen kom på og vi slanga oss forran tv`n. Herlig;-))
      Ha en strålende flott kveld og helg videre du og pusane;-)

    2. Allis: Pusene og jeg lå rett ut i godstolen i hele går å glippet med øynene :o)) Jeg frøys og de kom opp i tur for å varme meg, de er så flinke, hehehe!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg