Kong vinter har kommet til Oslo….

Jeg våknet tidlig i dag, allerede 07:30, men syntes det var litt vel tidlig å stå opp så jeg prøvde å få sove igjen. Det skjedde ikke for jeg var vist ferdigsovet, og tilslutt sto jeg like godt opp. Pusene mjauet å fløy rundt beina på meg, og da jeg kom på kjøkkenet skjønte jeg hvorfor….. Det var tomt for mat i skåla…, det syntes de lite om!!

Ute har Kong Vinter tatt grep om naturen, og snøen laver ned… Det blåser oxo endel så det fyker godt rundt hushjørnene, og jeg var glad jeg hadde dratt igjen jakka mi da jeg var ute med søppel til morran. Snøen legger en demper på alle lyder, så det blir så stille at man føler at man bor langt ut på landet.

I går kveld når jeg lå lettere henslengt i godstolen klarte jeg å sovne, ganske tidlig på kvelden, og våknet kl 03:13 helt fortumlet. Jeg hadde jo planer om å få med meg Skavland, Graham Norton + Mord og Mysterier, men alt det kom og gikk uten at jeg våknet. Rusla halvvåken rundt å slo av alt lyset i heimen, for så å ta et mageplask i senga. Det var vel derfor jeg var så veldig våken og opplagt når jeg våknet 07:30 i dag morges, hehehe!!


2 kommentarer
    1. God morgen Vera fra kaffekoppen 🙂 Ja jeg ble dratt ut av senga i morges, gammern ville ha mat han ogsÃ¥. SÃ¥ hører jeg fra buret til Harley; God morgen, god mat…pusemat…leeeeer 🙂 Her har nesten all snøen regnet bort, nÃ¥ er det kuldegrader igjen, sÃ¥ da bevarer vi i alle fall de fÃ¥ cm som er igjen her i nord. Ha en knakenes god helg 🙂
      Klemz

    2. sisselfish: En god formiddag til deg :o)) Det snør ikke noe mindre nå, neida det laver ned, og jeg må nok bort i garasjen om litt for å grave frem porten. Ellers får jeg vel ikke opp døra, hehehe!! Her står oxo en rykende varm kopp kaffe ved siden av meg, og venter på at jeg skal drikke den.

      Ha en flotters hælje du oxo :o)) Klemz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg