Balkongtilværelse…

Det var så fint vær på formiddagen i dag, at jeg tok på meg vinterjakken min og satte meg ut på verandaen for å spise frokost. Høres kanskje vilt ut, men sola skinte og det var faktisk ganske deilig. Pusene føyk ut som to grå streker med det samme jeg åpnet døra… De har ikke vært ute på en stund, så dette var luksus.


Ski og turfolket var i full aktivitet, og gikk med raske skritt oppover gata for å komme seg i Østmarka. En av inngangene til marka ligger rett ovenfor, så det er ganske stor trafikk forbi her på sånn “fine” vinterdager som i dag. Selv har jeg ikke hatt ski på beina siden 1991… Foretrekker å gå tur uten når sant skal sies.

Det har kommet ganske mye snø, og brøytemannskapet har vært flinke med å holde gater og fortauer rene for snø… Da starter jo jobben for de som parkerer bilene sine i gata. De må jo grave dem frem, og det er like fornøyelig å sitte å se på dem hver gang. Noen eier ikke spade, og står å sparker snøen vekk…, for så å stå å spinne på samme flekken uten noe håp om å komme seg ut, hehehe!!! Han jeg så på i dag hadde spade, men han spadde ikke så mye at han ble svett av det. Bilen skvatt nå ut etter at han bånntrådde gassen…!!


Etterhvert ble det for kaldt å sitte ute på balkongen, så jeg trakk inn i varmen igjen å foran PC’n… Pusene hadde gått inn for lenge siden, og jeg tror nok at de syntes at det var litt kaldt de oxo. Nå kozer jeg meg med en varm kopp kaffe, og et par Freia Melkesjokoladekjeks, mmmmm de er gode :o))


Foresten er det noen som vet hvor man kan få tak i en sånn boks som det er bilde av på kjekspakken?? Jeg vet det finnes, men har ikke klart å få tak i den noe sted.

På tide å samle sammen alle mus, reker og rotter som kattene har slengt rundt i heimen, og så ta en flat tango med støvsugeren… De har slåss så hårballene fyker, så jeg føler at det er kattehår overalt…

http://www.sky.fm/

3 kommentarer
    1. Balkongen kunne jeg tenkt meg i dag også. Bare det at det halvannen meter snø der i dag. he…he.. så må til å måke litt.
      Ha en fortsatt fin søndag.

    2. Vi har kaldt og klart vær idag og det blåser mye. Middagen er inntatt og mannen min tar en middagslur. Gløtter litt på skiskyting på tv og selvfølgelig strikker jeg…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg