Fysioterapeuten i morgen…..

Jeg hadde nesten gitt opp håpet om å høre fra fysioterapeuten, om en time til uka. Så i kveld fikk jeg en melding fra ham om at det var ledig time i morgen kl 15:00. Vi skal egentlig si fra en dag i forveien på jobben når vi skal til lege o.l., men det får ikke hjelpe denne gangen.


Armen og skulderen min er helt gåen, og i dag har den vært mer doven enn ikke. Det er aldrig likt noen gang, noen ganger dovner den når armen viler på bordet eller så neste gang gang når den bare ligger på armlenet til stolen. Det er jo til å bli sprø av.

Det blir nok en smertefull time tenker jeg… Den første på veldig lenge pleier å være det, og noen blåmerker følger oxo med, hehehe!! Ikke det at han er veldig brutal, men jeg får veldig lett blåmerker…

Pusene har allerede tatt kvelden, og nå tenker jeg at det er på tide at jeg gjør det sammen :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg