Mørbanka kropp….

I går var jeg altså hos fysioterapeuten til første behandling på nesten et år…. Var det behagelig, NEI DEFINITIVT IKKE…!!! Når behandlingen var ferdig ble kroppen min helt utslitt, og satt for det meste å bare sløva resten av kvelden.

Når jeg våknet i dag følte jeg nesten at jeg hadde fått juling, så mørbanket føltes kroppen min. Jeg syntes ikke han var så brutal heller, men han trykket på noen bestemte punkter som virkelig hadde effekt. Jeg må nok regne med å ha noen behandlinger innen armen fungerer som den skal igjen… Sist gang den dovnet bort som den gjør nå endte jeg opp med en sykemelding, som varte i 11 måneder. Det prøver jeg febrilsk å styre unna denne gangen.

Det er ikke noe morsomt å gå sykemeldt helt eller delvis over lengre tid… Man går glipp av en hel masse som skjer på jobben, og når man er der får man jo ikke gjort halvparten av de tingene man syntes man burde. Selv om jeg ikke burde ha det, så går jeg rundt med dårlig samvittighet hele tiden å innbiller meg at alle mener at jeg burde gjøre mer…!!

Forhåpentlig så har jeg kommet til behandling såpass tidlig denne gangen at jeg slipper å bli sykemeldt, krysser fingrene!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg