Fotpleie til slitne ben….

Sitter å venter på at det skal bli min tur til å sette bena i et varmt fotbad. For en gang skyld er jeg tidlig ute, noe som ikke hører til vanlighetene. Jeg pleier som regel å komme halsende i siste liten

Skulle egentlig ha vært på Kick Off på jobben i dag, men jeg ville ikke unngå en deilig fotpleietime. Jeg bestiller jo timene i lang tid i forveien, og hadde jeg måtte ombestilt ville det gått lenge før jeg hadde fått ny time igjen.

I går var jeg hos fysioterapeuten igjen, og jeg ble helt utslitt etterpå. Satt innpakket nesten hele kvelden, omkranset av to puser som gjorde alt for å varme mammen sin, hehehe….

Da var det min tur….

2 kommentarer
    1. Ã…y sÃ¥ herlig det hørtes ut. mÃ¥ innrømme at eg aldri har prøvd fotpleier.. hehehe…
      Her blÃ¥ser det smÃ¥jævler i kveld, syns det er like mye vind nÃ¥ som da dagmar herjet i jula.. usj.. kattene er redde , det knaker i huset, hehehehe… Ha en fin fin kveld videre.. wææææ.. nÃ¥ kom det ei “rÃ¥se” med vind igjen… hÃ¥per taket holder seg pÃ¥ plassen sin.. hihihi.. ellers sÃ¥ blir det ei kald natt under Ã¥pen himmel.. hehehehe

    2. Allis: Æsj denna vinden som kommer Ã¥ lager sÃ¥ mye brÃ¥k… Hvordan er det med taket, holder det stand??

      Du skulle koste pÃ¥ deg en fotpleietime, det er sÃ¥ godt… Det er nesten som Ã¥ gÃ¥ pÃ¥ skydotter nÃ¥r jeg er ferdig :o))

      Ha en fortsatt fin dag videre, forhåpentlig uten altfor sterk vind.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg