Test av det nye kamera…

Etter å ha lest meg igjennom manualen, og stilt inn kamera etter beste evne så måtte jeg jo teste det litt…. Måtte jo se om bildene ble så bra som de lovet… Ser ut at det snakker sant, og de bildene som ikke ble så bra skyldes nok fotografen selv….!!




Først tok jeg en runde inne for å teste macrofunksjonen, og bildene ble klare og fine så jeg er kjempefornøyd. Jeg er ganske sjelven på hånda, så jeg tenker at det beste er å bruke stativ når jeg skal macrofotografere heretter.





Jeg trengte noen småting i butikken rett ovenfor, så jeg tok med kamera og tok meg en ekstra runde igjennom skogen for å ta noen bilder der og på veg til butikken. Det var nesten ikke folk ute, bare en kar som var ute å lufta hunden sin, en stor fin sjeferhund. Det var nesten ikke en lyd å høre, bare fuglene som skvattret oppe i trærne når jeg gikk forbi :o))

Nå er det pause i Melodi Grand Prix, som jeg selvsagt må se på… Kvaliteten på låtene var mye bedre i dag syntes jeg :o)) Forrige gang syntes jeg det var utrolig begredelig, og eneste lyspunktet da var The Carburetours. I pausen ser jeg på danskenes MGP jr, hvor det er mange flinke unge :o))

 

2 kommentarer
    1. Heiii.. Fine bilder;-) Ikke noe dykking i Oslofjorden enda? hehe.. venter i spenning.. hoho. Ser dere har mye snø og, forbaska dritt, vil ha vår eg nå, hehe.. er så fornøyd med tørre veier om dagen, og krysser fingrene for at det fortsetter,, men vet jo at vi nok har de to værste vinter mnd igjen, håper de går fort unna.
      Ha en fin fin kveld videre. Her går det i skøyteløp på nrk 2, derfor surfer eg litt i stedenfor.. hehehe..

    2. Allis: Dårlig med dykking i dag, du skjønner jeg har forlagt øksa sånn at jeg ikke fikk hakka høl i isen, hehehehe!!!

      Jeg lengter etter tørre og reine veier.., ikke den svarte sørpa som ligger å flyter rundt nå. Enig med deg, håper februar og mars tar på seg sjuilstøvlene så de kommer å går fortere enn svint :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg