Trafikkmaskinen rives i dag….

Jeg vet ikke om det var årsaken til at de var så kaotisk i trafikken nede i byen i dag, men det sto helt stille i lange stunder. Det er jo egentlig helt vanvittig å sitte i bilkø når man kan ta t-banen, men så er det denne klaustrofobien min da som gjør at det blir veldig vanskelig. Kjenner at halsen snører seg bare jeg tenker på det.

Nå har vi hatt dette monsteret i så mange år, og det kommer til å bli rart når den blir borte. Tror kanskje jeg kommer til å savne den litt, hehe!!

Jeg var og er fortsatt ganske trang i øya i dag pga at jeg har fått altfor lite søvn i natt… 4,5 t er nok altfor lite, jesp!!! I kveld er jeg bare nødt til å komme meg under dyna før midnatt, hvis jeg skal ha en sjangse til å klare å eksistere på jobben i morgen. Jeg var så flink en periode å kom meg tidlig i seng, men så skar det seg helt igjen :o((

Sola driver å jobber hardt for å komme igjennom skydekket i dag, og jeg sier bare VELKOMMEN så virker det kanskje ikke så kaldt. Da jeg dro nedover i dag var det – 9 C oppe hos meg, og – 5 C nede i Oslogryta + at det kom noen snøfjoner. Bilen min så for jæ…. ut, såpeskummet så på lang avstand ut som frossen snø, men når man kom nærmere så man raskt at det ikke var tilfellet… nå ja, ikke så mye å gjøre med det før det blir varmere ute!!

Om en halvtime er det lunch, og da må jeg ut for å kjøpe litt mosegrønt garn til et pannebånd til 60 åringen, hehehe! Hun kommer til å bli så happy for det festlige gavene vi har laget til henne, hehehe!!!

Jeg får nok være litt produktiv noen minutter til, vi blogges :o))

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg