Plastperler og strykehjern…

Jeg klarte å hente frem litt kreativitet, sånn at jeg fikk ferdig koppunderlaget til jubilanten.. Dette er jo noe de driver med i barnehagen, og kanskje litt barnslig…, hehehe!! Det er akkurat det som er meningen, hjemmelaget bursdagspresang til en person som ikke er så overbegeistret for de tingene, knis!!


Jeg laget tre forskjellige så får de andre kollegene være med å bestemme hvem vi skal gi bort. Det var første gangen jeg har lekt meg med perler på denne måten, og det var faktisk litt gøy!! Å det, syntes faktisk Vinja oxo… Hun lå rett ved siden av meg, og et par ganger kom det en lysrask labb bort på brettet. Før jeg viste ordet av det spratt perlene til alle kanter, og hun så fryktelig fornøyd ut. Jeg var ikke like fornøyd som måtte plukke opp alle perlene, og sortere dem!!

Maleriet i grelle farger og mønster får jeg vente med til i morgen, men da må jeg gjøre det… Alle de andre gavene begynner å ta form og bli ferdig, og da vil jeg ikke være den siste å som alle må vente på :o))

1 kommentar
    1. Hehe…….perlerier er jo faktisk gøy da:) Selv har jeg maaaaaase sÃ¥nne. Minstemann lager masse sÃ¥nne. I det siste har han avansert til Manchester perlerier….hehe….jeg sitte4r gjerne sammen med han …. det er jo kjempekoselig:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg