PÃ¥ lappen sto det…


Skal det være nødvendig å sette opp sånne lapper på papirkontainerne? Burde ikke folk orke å kaste plastikk og andet søppel i søppelboden, de må jo gå forbi den for å komme til papirkontainerne. Men da må de jo hente nøkkelen opp fra lommen, og låse opp og åpne døra for å kaste søppelet…. Å, det er slitsomt det!!

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sett vakmesteren stå på hode oppi kontaineren for å fjerne søppel som ikke hører dit. Han var definitivt ikke happy der han sto å rota rundt, og så unødvendig!!

I kveld har det snødd endel her i Oslo, så lappen var ganske nedsnødd da jeg var ute med mitt papirsøppel…, men jeg var grei nok til å børste av snøen for jeg regner med at det kommer noen etter meg som trenger å lese den!!!

2 kommentarer
    1. Her har vi samme problemet. Vi bor i en firemannsbolig og har felles store søppeldunker. Dunkene står inntill hverandre og har forskjellig farge. Men likevel klarer enkelte i huset ikke å sortere. Når de pakker ut ting som er i papp, plast og isopor, så havner alt sammen i papirsøppelet. Svære isoporting, hele plastinpakningen og esken som det var i. Selv om de bare kunne strekt armene litt til siden og kastet plasten og isoporen i dunken ved siden av. Noe så irriterende! Og det er vi som må stå på hodet og sortere alt som ligger oppi papirdunken..

    2. muumimamma: Ja, Ã¥ sorteres mÃ¥ det… Jeg jo ser at de som henter papiravfallet ser oppe i kontaineren før de skal tømme den, og er det noe som ikke hører til sÃ¥ slenger de det ut… Vet ikke hva man skal gjøre jeg, for at folk skal ta ansvar!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg