Jeg burde ikke beklage meg, men…

Jeg ble vekket klokken grytidlig i dag av hva jeg først trodde var en stor lastebil, og ble ikke noe serlig imponert. Etter en stund våknet hjernen min såpass at jeg skjønte at det var vaktmesteren eller noen annen i styret som holdt på å brøyte vekk snøen. Da var de egentlig tilgitt :o))


I kom meg ikke i seng før kl 02:30 i natt, etter å ha sittet å sett igjennom noen gamle bilder. Leste et innlegg av en av bloggvennene som hadde mistet et familiemedlem, og jeg ble litt vemodig sånn i kveldingen å savnet alle mine som var blitt borte. Da er det godt med gamle fotoalbum som kan trekkes frem å kikkes i, og la følelsene bare strømme på………

Siden jeg hadde lagt meg så seint, var planen å sove frem til kirkeklokkene begynte å hamre ved 10 tiden, NOT…! Hehehe, har man to puser i huset, som tydeligvis har egne meninger om hvor lenge mammen deres skal sove, skjer ikke det vøttø!! De kom første gangen ved 8 tiden, men da bare snudde jeg meg rundt å sov videre. De skjønte lunta og forsvant igjen, men like før kl 10 var de der igjen å da sto jeg opp. Det var tomt i vann- og matskål, så da hadde de ikke komt til å gi seg, hehehe!!


Nå ser ikke kjøleskapet mitt sånn ut, but never the less, jeg må alikevel ta en runde å kaste mat som har gått ut på dato. Jeg er litt sløv å kjøper ting som ser så godt ut når jeg er i butikken, men så blir det aldrig til at jeg bruker det. Det er nok noe av det som fyller hyllene er jeg redd. Jeg må ta meg sammen å planlegge mer, og så faktisk finne en bruk for det jeg kjøper… Man skal ikke kaste mat :o((

Etterpå skal jeg lage en stor kjele med lappskaus, noe som er så godt når det er så kaldt ute som nå. I tillegg er det lett vint å varme opp når jeg kommer fra jobben sent på ettermiddagen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg